5. avgusta 2016 v Razno od admin

Pisarniški material je lahko pri stroških podjetja predstavlja kar veliko vsoto, odvisno seveda od tega, za kakšne vrste podjetje gre in kakšna je njegova velikost. Nekateri podjetniki pravijo, da potrebujejo vsako leto zgolj kak nov registrator, toner, nekaj papirja in kuvert, pri drugih pa se pisarniški material kupuje vsak mesec, količine pa se zdijo enormne. Kaj je tisto, kar se običajno potrebuje in kako poskrbeti, da bo stalo čim manj?

Več info na birostore.com/pisarniski-material/

 

pisarniški dodatki

Pisarniški material naročajte po pameti


Stroške za pisarniški material lahko vedno znižate. Ponujamo vam nekaj nasvetov, o katerih velja razmisliti in ugotoviti, ali so primerni tudi za vas.

1. Za tisk kupujte kartuše in tonerje, ki niso originalni. Obnovljeni oziroma neoriginalni vas namreč stanejo v povprečju več kot pol manj, tako da se stroški za pisarniški material hitro znižajo. Kljub temu, da naj kakovost teh tonerjev in kartuše ne bi bila nižja, vedno preverite, ali vam je na voljo garancija – če gre kar koli narobe, lahko tako toner ali kartušo vedno vrnete in dobite novo.

2. Med stroški za pisarniški material znaša veliko postavko običajno tudi papir. Največkrat gre za pisarniške pole, torej velikost A4, ki se uporabljajo pri klasičnem tisku, marsikje pa uporabljajo tudi ploter papir. Da bi bil strošek nižji, tiskajte zgolj stvari, ki jih je nujno potrebno natisniti, sicer jih raje pošljite v elektronski obliki, prav tako pa jih ne tiskajte, preden dobro ne preverite vsebine – da ne boste zaradi napake tiskali ponovno.

3. Pri kuvertah izberite najcenejše. Nič ni narobe, če pošljete kakšno stvar v nekoliko večji kuverti, če je bila ta bolj poceni. Naslovov na kuverte ne pišite na roke, saj pride tako do napak, temveč jih natisnite – naslov v računalniku se bo brez napake prenesel na etiketo, ki jo nalepite na kuverto, ali pa na samo kuverto.

4. Če je le mogoče, kupujte pisarniški material, ki ga je mogoče uporabljati dlje časa. Ena najboljših odločitev je izbor pisal, v katerih se enostavno zamenja polnilo – tako lahko kupite kakovostnejša pisala, ki bodo v uporabi tudi leta dolgo, menjate pa zgolj polnilo.

5. Razmislite o tem, ali je pisarniški material, ki ga običajno naročate, res nujno potreben. Je nujno, da naročate najrazličnejše lističe in papir, ali bi bilo bolj varčno, če imate v pisarni »piši-briši« tablo, kjer se zapišejo vse pomembne stvari, nato pa zbrišejo? Je potrebno odene do druge delovne mize nositi dokumentacijo natisnjeno na papir, ali jo lahko posredujete preko elektronske pošte? Marsikateri pisarniški material lahko postane z uporabo sodobne tehnologije povsem odveč, to pa vam prinese bistven prihranek.