23. septembra 2021 v Razno od admin

Ali redno pošiljate elektronsko pošto svojim naročnikom, vendar ni odziva, kaj šele prodaje? Vas zanima, kaj počnete narobe in kako lahko to izboljšate? Potem je vaša rešitev intenzivna in praktična email marketing delavnica, s katero se boste seznanili tako z zakonitostmi pisanja dobrega prodajnega sporočila kot z grajenjem učinkovite baze naročnikov in ostalih pravnih zahtev, ki omejujejo to področje. Seminar je namenjen lastnikom majhnih in velikih podjetij, vodjem marketinga in prodaje, urednikom spletnih strani in vsem, ki želijo z elektronsko pošto povečati prodajo in graditi bazo kupcev. Izobraževanje izvaja podjetje Openit, ki ima dolgoletne izkušnje na področju različnih poslovnih izobraževanj.

Email marketing delavnica in njen program

4-urna praktična email marketing delavnica bo potekala pod vodstvom izkušenih strokovnjakov, na njej pa boste prejeli široko znanje in odgovore na vprašanja, kot so:
• zakaj je elektronska pošta pomembna za prodajo in spletni nastop podjetja,
• katero aplikacijo izbrati za pošiljanje e-mailov glede na velikost vašega podjetja in vsebino, ki jo prodajate,
• kako pridobiti nove naročnike ter segmentirati že obstoječe,
• kaj, kdaj in kako pošiljati sporočila posameznim naročnikom v vaši bazi,
• kako meriti uspešnost prodajne e-pošte, katere metrike so pomembne in kako izboljšati rezultate,
• katere GDPR zahteve je potrebno upoštevati.

Email marketing delavnica

Priložnost, ki je ne smete zamuditi

Ali ste vedeli, da je trženje preko elektronske pošte je ena najbolj učinkovitih metod za povečanje prodaje? Zato je ta email marketing delavnica pod izvedbo podjetja Openit odlična priložnost za vse prodajnike, ki je ne gre zamuditi. Na njej boste v praksi videli, kako napisati in sestaviti dobro vsebino, s katero boste prodali več. Naučili se boste pisati naslove in zadeve, ki bodo pritegnile naročnika k odpiranju pošte in nadaljnjemu branju. Naučili se boste ustvariti učinkovito bazo naročnikov, katerim boste v danem trenutku pošiljali uporabne vsebine, popuste ali ponudbe, ki jih zanimajo in jim predstavljajo dodano vrednost. Poleg tega boste dobili vpogled v vsa siva zakonodajna območja in GDPR zahteve, da boste naročnike obveščali brez strahu ali nelagodja.