2. februarja 2022 v Razno od admin

Priljubljeno družabno omrežje je že od samega začetka pred desetimi leti želelo biti mesto, kjer lahko objavljate samo svoje fotografije in videoposnetke. Podjetje je menilo, da je sledenje drugim nekaj, kar bi morali početi iz spoštovanja in ne zato, da bi sledili temu, kar počnejo. Instagram seminar pa sedaj podaja informacije, da se zdi, da so si premislili, saj se danes, če nekdo ne sledi nobenemu računu, pojavi velik rdeč napis “Sledite več računom ali izberite s seznama”, da bi lahko pridobili več sledilcev.

Instagram seminar o povečanju števila sledilcev

Obstaja nekaj stvari, ki jih lahko storimo. Najprej se lahko prijavimo na kakšen Instagram seminar, kjer bomo lahko dobili precej uporabnih informacij. Sledite ljudem in računom, ki so povezani z vašimi interesi ali imajo podoben profil kot vi. Običajno, ko nekomu začnete slediti, bo o tem dobil obvestilo, zato so možnosti, da preveri, ali ste naložili podobne fotografije ali videoposnetke, morda večje kot pri drugih družabnih medijih. Če želimo, da naša skupnost zdravo raste, moramo začeti z všečkanjem fotografij ali videoposnetkov drugih profilov. Prav tako bi morali čim več komentirati fotografije drugih profilov. Zelo verjetno je namreč, da bodo ljudje preverili, kaj ste napisali v komentarjih, preden vam bodo sledili ali všečkali vaše fotografije. Ljudje običajno radi vedo nekaj o osebi, ki stoji za računom.

Aplikacija Instagram na vseh treh verzijah: prenosni računalnik, tablica in mobilni telefon.

Kako zaslužiti z družabnimi omrežji?

Ko postanete vplivnež je to v bistvu rezultat vaših prizadevanj pri ustvarjanju močnih in angažiranih sledilcev. Vplivnež je oseba v družabnih medijih, ki ima organsko velik vpliv na ciljno občinstvo, običajno zaradi velikega dosega in znanja o določeni temi ali niši. Takšna oseba vam lahko pomaga pri doseganju vaših ciljev z deljenjem vsebine s svojim občinstvom in lahko celo postane oseba, ki bi ji plačali za zastopanje vaše blagovne znamke v družabnih medijih. Potrebne informacije o tovrstni dejavnosti lahko dobimo, če se prijavimo na ustrezen Instagram seminar. Po podatkih podjetja Experticity 77 odstotkov ameriških potrošnikov bolj zaupa priporočilom vplivnežev kot katerikoli drugi obliki oglaševanja. Vplivnež je tudi oseba, ki si je morda prislužila spletno slavo, vendar zaradi tega običajno niso zvezdniki ali javne osebe.